View Single Post
Old 06-04-2004, 18:51
DesertWind DesertWind is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing
Ik vind als je zuigers af gaat draaien of dubbele koppakking erin gaat stoppen je ook wel een uitlaat spruitstuk van wc rolletjes kan gebruiken als je toch goedkoop uit wilt zijn.

ik heb toch al bij meerdere tuners gezien dat ze de zuigers afdraaien (tot 300 pk) en die dingen rijden schijnbaar goed en gaan lang mee.

als je het helemaal goed (en duur) wilt aanpakken moet je ook voor vrij programeerbaar mms gaan en noem alles maar op.

maar als ik het goedbegrepen heb, kan je dus met de digifant 1 en (eventueel gechipte) eprom van de g60 zo rijden? of moet er een chip op maat gemaakt worden, omdat drukvullingslijn toch anders loopt bij een g60 dan bij een turbo.

@ Stijn : hoe zat het precies met de carterdruk? en hoe heb je dat toen opgelost (neerslag reservoir)? gewoon een bakje aan de ontluchting gehangen de olie die daaruit komt daarin opvangen en om de zoveel km weer terug mikken in je carter?
en de olie toevoer van de turbo bij de druksensor vandaan denk ik, of niet? en de retour boven in het carter uit laten komen.
welke turbo had je erop zitten? (heb de foto's op dubstreme.com gezien, maar dat was niet te zien)

groeten Marijn
Reply With Quote