![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
22-08-2006, 23:34
|
![jettaracing's Avatar](image.php?s=a66c7ba961440bc0c6d8a01354463f6c&u=111&dateline=1149094746) |
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
|
|
Hey ,Ed ,toch maar weer een vr?
goede keus !
Ja ,je weet inmiddels wel van de zogenaamde kettinrevisie ,kijk daar wel even of dit al gebeurt is !,de meeste gaan bij zo'n 180.000 km .Dat kan nog wel hoge kosten met zich meebrengen
Ook wil de koppakking graag lekken op de ,als je achter t stuur zit, rechterhoek van de cilinderkop ,aan de passagierskant .
Als het een beetje zweet is geen ramp ,maar kijk er wel even naar .
Voor de rest de remklauwen achter (i.v.m apk ) bekijken ,en de werking controleren .
En kijk ook even hoe de uitlaat is ,die zijn ook nogal prijzig .
Kachelradiateurs willen ook wel eens lek raken ,kijk dus ook even in de buurt van de kachel (in de auto) of deze niet lek is ,en wel warm word .
En kijk de radiateurslangen en kachelslangen na ,die willen na verloop van jaren ook wel gaar worden (ik heb er ervaring mee...)
Ik heb met die van mij verder geen problemen mee gehad ,en we rijden er dagelijks mee
Hoe zo'n automaat is weet ik niet ,wat ik wel weet is dat de revisie wel prijzig is !
Dat zal een kwestie zijn van ermee rijden en kijken of ie ook lekt aan de buitenkant .
In ieder geval succes ,en als je hem koopt kom dan maar eens langs !
Ben wel benieuwd!
|