View Single Post
Old 11-08-2006, 17:10
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life

Send a message via MSN to vwmk2driver
Default Megasquirt op mijn Golf 2

hallo,

laat ik mijn megasquirt project hier ook maar is plaatsen
voor de meeste denk ik wel bekend dat "megasquirt" een motormanagement computer is.

ik heb een ms1 met extra code ( msns-e) dat houd in dat ik zowel benzine als ontsteking kan regelen,
de bedoeling is dat hij op mijn 1.9 8v gaat komen, ik ga voor de ontstekig een edis systeem gebruiken van ford, en de bedoeling is om te beginnen met het edis regelapparaat en zo de motor lopent te krijgen, en vervolgens de edis comp weg te halen en de bobine's direct van uit de ms sturen, hiervoor moet ik wel wat aanpassingen aan de print doen.

verder ga ik een launch control systeem maken.
dit is een schakeling die je via een schakelaar op de versnellingspook of koppelings pendaal bedient, en hier mee kan je bij bediende schakelaar het vermogen weg laten zakken( ontsteking verlaten) en daardoor kan je dus tijdens het schakelen volgas houden, dus je kan super snel schakelen

er komt ook een shift light op met 3 kleuren paneel die mee lopent is met de ingestelde toerentallen, dus hij loop van orange op naar groen en dan rood bij rood moet je schakelen

en de planning is nog om een tracjion control op de bouwen maar dat zit nog in de vere toekomst.

hier wat foto´s

Reply With Quote