Quote:
Originally Posted by tombo
juist ja kzen, nen belg
ma in belgie eme ze zo geen site van volkswage dus kom ik naar nederland voor uitleg
ha
|
Quote:
Originally Posted by Arnaud
Ook een Belg kent wel fatsoenlijk Nederlands toch? Hier kan ik geen brij van koken... lijkt wel Belgische BrEeZaHtaal.
|
Juist ja, ik ben een belg.
Maar in belgie hebben ze geen site van Volkswagen, dus daarom kom ik voor uitleg naar nederland.
Vriendelijke groet,
Tombo.
Ik geloof dat ie zoiets wilde zeggen
Vraag maar eens aan arjen waar je op moet letten bij de koop van een MK1, ik denk dat hij d'r nog wel n boekje over kan opendoen.
Verder zijn d'r idd de vaste roest- en rotplekken, zoals de wielbogen, de bak waar je reservewiel inligt, de randen om de ruiten waar je raamrubbers overheen zitten. Bij 'n opendakje moet je nog effe op evt lekkages controleren, de bevestigingsplaatsen van de bumpers willen soms wel eens roesten, je kunt effe rond de klinken kijken voor braak-schade, de vloeren onder de tapijten zou je kunnen controleren op natte plekken, de raammechaniekjes rotten vaak, zodat je ruiten opeens in je deur wegzakken, de verwarming bij mk1 en 2 begeeft 't vaak, net als de deurgrepen aan de buitenkant. Verder raad ik je aan effe 'n stukje met de auto te rijden om te zien of alles lekker aanvoelt, en vergeet dan niet gelijk effe de koeling te controleren!
Dan kan je effe nakijken of slijtagedelen (zoals remmen ed.) nog in orde zijn, en je geen sterren in de ruiten hebt ofzo. dus de dingen die je bij elke auto nakijkt.
ik denk dat je nu wel genoeg zaken hebt waar je op moet letten, en anders neem je maar gewoon effe iemand mee die dr verstand van heeft. is altijd veiliger!
succes met de aankoop!