08-08-2006, 07:07
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
|
|
Autotechniek in Arnhem gestudeerd. Ik heb een poos in de racerij gewerkt voor ophangings en rem modificaties. Werk nu in Keulen bij Ford Europa op de body design afdeling als designer.
@franklincabrio'79:
Ik denk dat je voor de voorzijde vrijwel de identieke problemen gaat krijgen als ik met mijn plus ophanging had. (daarom schreef ik het ook.)
De wiel geometrie wordt bepaald door de afstand tussen de sturende punten in de vooras en de wielbasis. Die bepalen hoofdzakelijk je hoek van de pitmann arm. Dus dit niet gelijk is aan dat van de golf 1 (hoogst waarschijnlijk niet) Dan is de kans zeer groot dat de auto in bochten gaat glijden of in het asfalt gaat happen...... Of tewel de auto wordt gevaarlijk en onvoorspelbaar.
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|