06-08-2006, 13:53
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Haha, zo langzame hand moet ik een agenda gaan bij hopuden van iedereen waar ik foto's van moet maken, en zelfs nog steeds foto's van moet maken......
Over die lampen, ik heb het binneste gaat zowel linnks als rechts voorzichtig naar binne getikt met de achterkant van een schroevedraaier.......
En idd stond niet op het forum, wou dit achter wege laten, omdat dit meestal van die elle lange discussies vormt over slecht etc. etc. en zelf craetief zijn is ook niets mis !!
Daardoor komt de lamp er dieper in te liggen en dus nagenoeg gelijk met je kofferklep......
En ben dus weer terug van vakantie, en het was weer lekker !!!!
Kopie uit polo forum:
Zo gister avond na 14 uur terug uit oostenrijk....
Sjezus ik heb nou nog een zere reet van het zitten
Wat een he wat rot zooi zeg het weer was zeeeeeeer slecht onderweg, heb sommige stukken niet harder gereden dan 50/60 omdat je aquaplande als een gek, er stonden verschillende auto's tegen de vangrailen, die dus net voor je rondtolden....
Heb zelf ook menig momentje gehad zeg maar..........
En die fucking weg werkzaam heden ook niet goed van te worden gewoon 10 tot 15 km file omdat men van 3 naar 2 banen moet en 60 moet rijden..........
Maar ja, ik heb verschrikkelijk mooi weer gehad maar ook he wat rot weer......
De auto heeft het toppie gedaan, heb helemaal geen problemen gehad, liep noooit aan, en ben zelfs weze vliege !!!! , klote snelwege daar, als er bordjes langs de weg staan met hobbels zijn ze er niet en als je verrek los komt staan er nergens borden......
Maar goed, zoals ik al zei hij deed het perfect heb zelfs met de GPS nog effe 193 aan getikt, zeg er wel bij dat de weg afliep, normaal was het zón 185, en dat helemaal vol gepropt.....
En natuurlijk met V-power voor 1,21 de liter
ben nu de pics aan het loaden op me pc, eens kijken of er nog eentje bij zit met me wage........voor hiero.....
Ben trouwens ook nog nooit zoveel aangehouden als daaro zeg......
Eerste keer checken of je wel een legaal autobaan vignet hebt, oké kan....
Tweede keer ik reed met dimlicht wat ik overgens altijd doe, gewoon overdag.
Das dus niet goed daar, (hier officieel ook niet) maar kreeg een vriendelijke waarschuwing, het was daar alles of niets , een beetje is toch weer beter als niets ....die discusie heb ik maar achterwege gelaten, en vriendelijk lachen.....
Derde keer, algemene wagen controle .....
Heb je een gevaren driehoek, verbanddoos, reserve lampies en gevaren-hestjes
En hoe is je auto zo verlaagt ??? , schroefset, TüV ????
Hoeveel is hij verlaagt ???
Dus das voor iedereen die er zo'n papier bij had zitten van de TüV, zorg dat je het bij je hebt !!
En geloof me ze gaan echt meten !!!
Maar jah, alles doorstaan
|