05-04-2004, 08:44
|
No personal life
|
|
|
|
Eindelijk een race op een voor mij als europeaan gunstig tijdstip. Best naar uitgekeken, want een nieuw f1 circuit maak je niet elke dag mee. Het is mij in positieve zin enorm meegevallen, ondanks de vermeende gladheid naast de ideale lijn door zand was het een race met veel inhaalacties. Vooral Klien mocht hier en daar wel eens wat veel risico nemen wat voor ons simpele tv-kijkers een lust voor het oog was. Niet dat ie er veel mee opschoot... Verder leverden Sato en Alonso (door z'n inhaalrace) ook vele prachtige momenten op. En ja, Jord heeft gelijk, die on-board shots zijn een must.
Nu er geen mogelijkheid meer is om je te fixeren op een Nederlander valt de jalouzie op auto's die het wel goed doen van je af, waardoor ik niet anders kan zeggen dan dat Ferrari echt subliem is. De strategie, de rijders, de auto, het hele pakket is zo goed dat alle andere teams te kijk worden gezet. Je mag je gelukkig prijzen dat teams niet met 3 auto's mogen rijden, nu mogen mensen als Button ook nog een beker in ontvangst nemen.
Zestienkleppen (die op het puntje van de bank heeft gezeten, en zelfs een keer opgesprongen is (Ralf die Sato afsneed) wat ie normaal alleen doet bij voetbalwedstrijden Nederland-Duitsland)
|