Quote:
Originally Posted by 1800 16v kr
jah dat lijkt mij ook
wat ik dan zo raar vind
is dat ze hun naam voor zoiets doms in gevaar zouden brengen
wat kost een keering 20 euro
en het lijkt me dan niet dat ze die gaan plaken
omdat zoiets toch altijd gezien zal worden bij een volgende revisie
en daarbij mischien heeft die liefhebber deze glader wel 2de hands gekocht
en voor de zekerheid later reviseren of iets dergelijks en was de lader in dus danige slechte staat dat de keeringen voor de zekerheid zijn geplakt
|
Wat vaker het geval is, een lader wordt aangeboden voor revisie, als die dan niet meer te redden valt.
En de eigenaar heeft geen centjes, wat in de Glader wereld maar al te vaak voorkomt.
Dan kun je laders nog redden voor een laatste keer, door de handel te lijmen.
Als jij revisie bedrijf bent, en iemand wil dit, dan is het toch klaar.
En 10.000km dan kan er al zoveel gebeurd zijn.
Het komt zelfs voor dat revisie papieren worden nagemaakt!!!!
Zelf heb ik een keer een MR Glader op een auto aangetroffen die had e.d. nu kan die nog een keer revisie gehad.
En de lader had maar een paar duizend km gedraaid nadien.
Tja...dat is het een dikke zooi in die lader, maar de eigenaar maakt wel de blitz...fast and furieus daar gaat het om.