View Single Post
Old 31-07-2006, 16:54
sander_beer's Avatar
sander_beer sander_beer is offline
VW Addict

Default Ervaringen mr glader / roma / arno

Quote:
Edit: topic titel aangepast naar 'ervaringen mr glader / roma / arno'

Deze thread is ondertussen uitgegroeit tot een 'ervaringen' thread, en niet zozeer een aansporing tot het wegblijven bij een specifiek bedrijf.

Let wel: elke verhaal heeft 2 kanten. 1 negatieve ervaring van 1 persoon bij 1 bedrijf is niet gelijk aan 'altijd negatief'.

---------------------------------------
ik weet niet of ik hier wel zoiets mag posten(anders verwijder t maar gewoon)
maar t is dus voor de gene die met een g40 of g60 lader rijden te beschermen

mijn broer heeft pas zij g60 blok laten reviseren en daar zijden ze hem dat ze de glader niet konnen reviseren toen maar opgestuurd naar mr glader
omdat dat t eerste was wat we vonden via internet
toen de lader terug kwam er onder gebouwd en ie maakte maar een raar geluid na een tijdje
glader teruggestuurd zeggen ze dat er een schroefje in de glader zat en dat t niet hun fout was
ok garagist opgedraaid voor die kosten want garantie dat kent ie niet denk ik en ik denk ook niet dat de garagist iets heeft laten zitten
weer een rivisie verder en een paar 100 km begint de glader weer olie te lekken
toen naar arno van hier op t forum geweest "polo 3 "
glader laten inspecteren wat we daar tegenkwamen
3 verschillende soorten van dichtlijstingen
er zou een nieuw asje zijn gemonteert maar dat zag er niet echt nieuw uit toch voor betaald
geen originele lagers maar toch voor betaald
geen originele keerringen en ook voor originele betaald
ik zal van t weekend wel eens foto 's posten van een glader die 2 keer gereviseerd is op 3000 km door mrglader

arno heeft toen voor mijn broer zijn corrado een goede geparelstraalde g60 lader gezorgd en voor ons neus gereviseerd en ik ken er zelf niet zoveel van maar hij doet t wel goed geen enkele lager word eringeperst alle onderdelen zijn origineel wat vw ook gebruikt
ik heb nu in ieder geval veel bijgeleerd over de glader

blijf echt weg bij mr glader
Reply With Quote