Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
de nullast geeft aan: uitschakelen inspuiting bij afremmen op de motor
stationaair toerentalstabilisatie
verstelling ontstekingstijdstip naar stationair voor afremmen
op de motor
de vollast geeft aan:inspuiting bij vollastverrijking
|
de vollast schakelaar zit er bij mij niet op voor zo ver ik weet
maar mijn auto loopt nu af en toe nog hoog stationair en loopt niet fijn als die zeg maar gestart wordt als hij koud is
hij liep eerst altijd hoog stationair toen heb ik de stk schoon gemaakt
temperatuurtijdschakelaar vervangen
verdelerkap en rotor en bougies vervangen
co afgesteld
ontsteking opnieuw afgesteld
nu is die bijna altijd goed maar hij loopt nog soms iets wat aan de hooge kant stationair soms normaal gesproken loopt hij 950 toeren stationair en dan loopt hij 2000 toeren stationair
druk ik dan het witte knopje van de nulllastschakelaar in (deze blijft namelk soms hangen) zodat hij weer normaal functioneerd dan loopt hij weer normaal stationair
zou dit kunnen liggen aan de nullast schakelaar