View Single Post
Old 31-07-2006, 10:45
mk1owner mk1owner is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to mk1owner
Default vacuumvervroeger kapot?

Hallo mensen, na even lekker op vakantie te zijn geweest wil ik weer verder met mijn golf 1. Voor de vakantie heb ik de motor weer terug in de golf 1 gehangen. Maar hij wou niet aanslaan de starmotor ging rond hij kreeg toen zwakke vonk, waarna ik nieuwe bougie's gekocht heb nieuwe verdelerkap en rotor. Toen had ik goede vonk en verzoop hij. Na de 4 bougies gecontroleerd te hebben op vochtigheid bleek ik alleen benzine te krijgen op cilinder 4 dus cabrateur eraf en spruitstuk alles schoongemaakt en terug erop m,aar tot vergeefs helemaal niks. Nu heb ik er een monteur eens naar laten kijken die bij mij weleens op het werk komt en die controleerde of ik spanning op de sigaar had van de cabrateur en dat had ik. hij concludeerde wel dat mijn vacuumvervroeger kapot had. Kan dit het euvel zijn dat de motor helemaal niks doet?? Enige waar ik wel mee zit te dubben zijn 2 dikke rode stekkers die naar het motorblok lopen deze zijn afgeknipt en moeten aan de achterkant van de zekeringskast komen alleen weet ik nog steeds niet waar? Wie kan me uit de brand helpen want ik weet het helemaal niet meer groetjes arjan
Reply With Quote