View Single Post
Old 30-07-2006, 22:22
HD-man's Avatar
HD-man HD-man is offline
Forum Newbee

Sander, hier is alles goed hé. De kleine is alweer 3½ maand gaat snel. De Seat ging niet door dus heb voor nood een Swiftje gekocht. (AAAHHH JAPANS !!) Ik heb alle emblemen er maar af gehaald, ik durfde de auto haast niet op de oprit te zetten was bang dat de roest over sprong naar onze Seat en Harley's.

M'n schoonvader kon geen deal maken de VW dealer maar nu sinds een paar weken wel bij een andere dealer. Hij rijdt nu dus een Fox en ik maak hem de kop gek van dat ie hem moet verlagen......maar ja ze worden ouder he..

Ik ben nu bezig met een Lupo, want als ik die kleine een keer moet ophalen wil ik hem wel in een veilige auto hebben. Maar ik ben ook al leuke Polo's tegen gekomen, model 6N 2.

Er stond trouwens nog een leuke Lupo in Lemmer, is hier iemand die de auto kent toevallig ? zie link.

http://zoek.autotrader.nl/dslnl/car...css/1000816.css

De golf rollen is net wat je zegt.....de lak is nog te mooi.
Ik heb het 1 keer gedaan met een oude Polo, Matzwart, ook daarvan was de lak nog te mooi. Maar goed ik heb er wel lol mee gehad. Het was ook echt een pekelbakkie.

Ik moet nu eerst die Swift kwijt hij staat al op MPL en hopen dat ik nog snel een leuke Lupo vind want dan kan ik even weer onderdelen zoeken in Duitsland. Of ik moet die uit Lemmer al geschikt krijgen.....ik ben ermee aan het handelen dus wie weet...

groetjes
Reply With Quote