View Single Post
Old 23-07-2006, 17:10
HD-man's Avatar
HD-man HD-man is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Zweiter
ja ik ga eerst alleen de rand even polijsten om te kijken hoe het staat. afdraaien heeft geen zin, want de randen zijn in perfecte staat. die nieuwe verbreder is inderdaad wel nodig, maar ik vind het geen wonder dat ze er zo bij hangen. ik heb de inrit gezien waar de vorige eigenaar de golf achteruit langs moest rijden: ben al lang blij dat het hier bij is gebleven . heb in mn achterhoofd ook wel plannen om die lijsten er af te halen maar ben een beetje angstig voor wat er (eventueel) onder vandaan gaat komen.

Hey !!!

Ik volg je al vanaf het begin met mijn oud Golfje. Heb jij velgen te veel of zo?
Want dan moet ik eens langs komen , ik zoek namelijk ook nog een setje wielen, 14 of 15 inch (ruige wielen)

Lijkt verder de goed de auto zo, maar als je echt "Old Skool" wil doen moet je hem mat grijz spuiten en die verbreders eraf.
Trouwens ik rij al 13 jaar auto en woon hier al 6 jaar dus raar zijn dat ik beide kanten van de verbreders aan de muur schaaf, hahahaha.

Heb 1½ jaar in een Chevy Caprice gereden en die past hier ruim over de oprit, die chevy is 3 keer zo groot als een Golfie, hahhaha.

Goed ik hou me hier weer stil aan deze kant, wil nog even verder struinen op dit forum

groetjes maar weer van uit Emmen.

Cor
Reply With Quote