Zat er al een eindje mee in men hoofd, na ik op het id gekomen ben om een goedkoop logitech computer suround setje om te bouwen om in men golfje 1 te doen (past perfect in alle orginele! gaten, omdat speakertjes zo klein zijn).
Is de bedoeling dat het een indash schermpje wordt, die kan wegklappen en dat er een oldschool radio frontje voor komt, zodat er niets aan de retro look wordt gewijzigd, enkel stukje luxe erbij
Welke hardware?
Nu hebk ook wat spulletjes erbij gehaald,oude computer:
Pentium 3,800mhz
256 a 512mb ram
20gig hdd (later laptopschijf)
2e hands voeding DC-DC 180W
een 7" touch screen, gekocht in USA & de globalsat BU-353 USB ontvanger uit China(volgens vele fora's de beste die er nu is).
Alles moet natuurlijk in mijn krap studentenbudget passen
Welke software?
Ben begonnen met een grote zoektocht en vanalles uitproberen, heb dus besloten om Road runner te gebruiken als Front end, met Map monkey als gps software, en ik moet zeggen, na paar dagen proberen (want software werkt niet direct zoals je het wil, en je moet dan nog es aan de legale europese mappen raken
)werkt het echt voortreffelijk,allemaal bedienbaar met touch screen, video's,audio,gps!.
Je kan zelfs de gesproken instructies naar je hand aanpassen,alsook een volledige eigen skin maken (wat mss later zal gebeuren lees:retro skin)
Maargoed,Hier al eff een voorsmaakje:
Volgende keer nog sneller naar de VF meet