Thread: 1600D naar GTD
View Single Post
  #20  
Old 20-07-2006, 21:42
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Quote:
Originally Posted by JeeWee
hey ik heb sinds kort ook zo'n 44kw golf 2 eco diesel, wil hier een GTD intercooler opbouwen, kan dat en zou dat helpen, of moet hier de brandstofpomp etc voor aan worden gepast? Verder heeft jetta racing ook wel goede ideen zo te lezen!


Hier kan je zonder problemen zo'n intercooler opzetten hoor ,misschien zou je dan wel de "roetstop "een klein stukje kunnen indraaien ,zodat ie iets meer brandstof krijgt bij snel optrekken .
Let wel ,dat zo'n intercooler het best werkt met de bijbehorende luchtgeleidingskappen,andrs koelt ie niet goed door de rijwind.

Maar het zal altijd iets schelen !

Ik heb bij de rode jetta (44 kw eco....)vorige week de kat eronder weg gehaald en de voordemper ertussen weg gehaalt ,en nu rijdt de motor ,zeker bij lage toerengebieden , veel soepeler !
Heb zelfs het gevoel dat ie sneller optrekt vanuit lage toeren!
En dan blijft het verbruik nog zo'n 1op18,5!
met een top (op de teller) van dik 185 ,en in het boekje staat top van 155 (en dat met 17 inch!)
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote