View Single Post
Old 19-07-2006, 21:48
Jayy's Avatar
Jayy Jayy is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by VWGolf1.6D
Ik heb (nog steeds) een soort gelijke probleem. Ik had een thermostaat die het vloeistof gewoon doorliet. Ik heb hem laten vervangen en nu word de motor erg warm. Mijn vloeistof nivo daalt ook maar ik zie geen spoor van het water. Ik denk zelf dat het zo warm word dat het verdampt in het systeem. Ik denk erover om de thermostaat er gewoon uit te laten.. Wat denken jullie ervan? De temp gaat voorbij de middelste streepje. Het is wel een DIESEL.. De ventilator gaat pas aan bij de 1na laatste streepje. Wie kan me helpen?

Vriendelijke Groet..

hai, mijn vloeistofniveau daalde echt maar een fractie, moest het een keer met een eetlepel bij wijze van spreke bijvullen. Jouw probleem lijkt op het mijne. Test je tehrmostaat eens in een bakje kokend water. Als je kokend water blijft gieten gaat ie steeds verder open als het goed is.

Het gaat bij mij nu prima, maar met die belachelijk hoge temperaturen in de file wordt hij ietsjes warmer, maar door de fan niet te heet. Toch als ik de kap open doe na een paar keer optrekken/ff stationair draaien zie ik een spoortje (ter grootte van 2 druppels) bij mn pakking vandaan lopen. Hij lekt dus nog wel, zij het bij extreme hitte en het is maar een druppeltje. Vraag me echter af hoe lang dat zo blijft...
Reply With Quote