View Single Post
  #2  
Old 17-07-2006, 19:40
chris's Avatar
chris chris is offline
Pornstar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,198
Default

gewoon goed overal kijken naar roest....dorpels...rand onder de voorruit...dakgoten,achterasophanging,a-stijlen,binnenschermen....eigenlijk allemaal plekken waar alle auto's van minimaal 23 jaar zeker roest kunnen hebben...

Het technische verhaal..........tja...wat verwacht je van een auto van 23+...de meeste hebben 200.000 of meer op de teller,wat ook heel normaal is bij die leeftijd.

Als die zn beurtjes en alles regelmatig gekregen heb,zijn er weinig schokkende en dure problemen te verwachten,niet meer als een andere auto.

Prijsklasse varieren ze van een 500 euro tot 10.000 euro+......alle waar naar zn geld.

Ook wel belangrijk...als je perse een GTI wil...let op dat het ook op het kenteken staat....er zijn zat normale Golfjes met een GTI blok of 16v oid er naderhand ingebouwd...leuk overgespoten,kuipstoeltjes erin...dikke wielen...en het is ineens een GTI...
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT
1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT
2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT
2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT
1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8
1992 Nissan 300ZX Twin Turbo
Reply With Quote