16-07-2006, 22:19
|
|
Forum regular
|
|
|
|
ben dus net terug uit berlijn en ben nu internet aan het uitpluizen op zoek naar onderdelen of wat dan ook.
ik bedank vast iedereen die z`n ogen en oren voor me open wil houden.
ik heb ook nog een mededeling voor degene die hem gestolen hebben( mochten zij dit lezen ) : verberg de auto maar goed. zorg er alsjeblieft niet voor dat ik jouw of jullie vind met mijn onderdelen of mijn auto. zorg er maar voor dat ie verdwijnt op een manier dat ik er niet achter kom dat jullie het zijn. ik sta dan namelijk niet voor de gevolgen in. en voor de duidelijkheid: ER ZITTEN PORSCHE S4 VELGEN HOOGGLANS GEPOLIJST ONDER. EN EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID>>>> DIE ZIJN GEMERKT!!!!! EVENALS NOG WAT ANDERE DELEN OP DIE AUTO!!! DUS VEEL PLEZIER MET VERKOPEN!!!! EN DIE MERKJES MOET JE EERST ZOEKEN EN ALS JE ZE VIND KRIJG JE ZE NIET WEG en nogmaals als ik jullie te pakken krijg, (want ik rij gerust 3 keer nederland op en neer naar onderdelen) dan kan ik je verzekeren voor 100% dat er blijvend letsel aan overgehouden wordt. dit is geen dreigement maar een belofte die ik dan voor 100% nakom