View Single Post
Old 31-03-2004, 20:52
OakgreenVR6's Avatar
OakgreenVR6 OakgreenVR6 is offline
Married to PC

Send a message via ICQ to OakgreenVR6 Send a message via MSN to OakgreenVR6

Ach ja, het is allemaal wat tegenwoordig. Hoevaak ik nou al niet bij m'n advertenties op Marktplaats heb gehad dat mensen mailtjes stuurden dat ze het op willen komen halen, afspraak maken, datum, tijd en plaats afspreken en vervolgens niet op komen dagen! En niet meer reageren op e-mails ook natuurlijk...

Je wordt er wel hard van. Als nu iemand iets van me wilt kopen, dan zet ik het niet meer voor die persoon apart (of ik moet 'm kennen), de eerste de beste die het op komt halen is het dan aan verkocht.

Twee bijzondere gevalletjes:
Meneer X uit Limburg heeft heeeel erg veel interesse in m'n Golf mkI hoedenplank bekleed met skai. Wilde het niet op komen halen, want dat was te ver rijden, maar wilde o zo graag dat ding hebben. Nou, met veel moeite kunnen regelen dat ik aan een Limburgse kennis op VW Mania die plank mee kon geven. Afspraak gemaakt met die koper hoe, wat, waar en wanneer. Ja, alles goed, ik haal het dan af. Week later vraag ik aan die kennis hoe het gegaan is, is die knakker niet op komen dagen! Nog wat mailtjes gestuurd, geen reactie. Keertje gekeken of ie ook op Messenger zat en jawel hoor, toegevoegd, kwam ie online. Deed alsof ie nergens vanaf wist natuurlijk en vervolgens mij blokkeren. KRIJG DE SCHIJT! Nu is die mooie plank weggedonderd.

Nog een gevalletje: Ontsteking+bougiekabels voor de 16V gezien op Marktplaats voor weinig, ik gelijk gebeld, goed, verkocht, hij zou het op gaan sturen en ik zou hem 10 euro extra geven bovenop de verkoopprijs voor alle moeite en zorgen. Na een week nog niks ontvangen, weer gebeld, zegt ie "ja ik heb 'm maar aan iemand hier in de buurt verkocht, dan hoef ik het niet op te sturen enzo". Ja, KRIJG DE SCHIJT, zo maak je geen afspraken, vrind!!