01-07-2006, 11:13
|
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Mar 2005
Posts: 10
|
|
Bas, kijk alsjeblieft een beetje uit met al dat vermogen. 200+ zou echt geen enkel probleem moeten zijn, maar boven de 210 wordt het levensgevaarlijk.
Vooral het punt van gas los is cruciaal. Ik heb het nu 1 maal meegemaakt (en dat was nog in een beter gestroomlijnde 1303) en dat was geen pretje. Ik denk dat je het het beste kan omschrijven alsof je zwenkwieltjes aan de achterzijde van je auto hebt op het moment dat je boven de 210 je gas los laat. Ik had iig. 2 volle rijbanen nodig om de boel recht te houden.
Ik kom zeker even een kijkje onder je motorklepje kijken bij de KCD: Remmele heeft weer flink zijn best gedaan zo te zien
Grt. Robin
__________________
The least likely, can be the most dangerous....
2275cc type I turbo with DTA enginemanagement
|