View Single Post
Old 31-03-2004, 19:03
John John is offline
VW Addict

Send a message via MSN to John

Ik was begin dit jaar op zoek naar een linker koplamp (type 4 look).
Eindelijk 1 gevonden op marktplaats op een zaterdagavond.Dus ik hem bellen op zijn mobiel.Hij was op een feestje dus zou mij de andere dag terug bellen.Heeft hij ook gedaan.Dus afspraak gemaakt op een avond bij een pompstation langs de snelweg waar hij vrij vaak langs reed bij mij in de buurt.Belt hij de andere dag weer op.Dat de koplaml niet bij hem thuis lag maar bij zijn ouders.Dus nieuwe afspraak gemaakt en ik zou dus op 8 februari na de midwintermeeting die lamp op gaan halen.
Belt hij na een paar dagen weer op met de mededeling dat hij die lamp aan iemand anders heeft verkocht.Hij zei dat die persoon er meer voor had geboden en hem direct kwam halen.Zegt ie: Dat had jij toch ook zo gedaan in zo'n situatie?Ik zei: Nee klootzak!En heb opgehangen.

Maar het is niet alleen op marktplaats te doen hoor.
Ik heb het nu al 2x meegemaakt met mensen van het (oude) vwforum.
Eerst mailen en bellen van ja dat moet ik hebben.Dan hoor je er niks meer van.Dan er nog maar eens achteraan bellen of ze nog geintresseerd zijn en dan zeggen ze van nee ik hoef het niet meer want ik heb het al bij een ander gekocht.
En dat terwijl de afspraak min of meer gemaakt was en je op het punt stond om het te verzenden.Dat had voor nog meer problemen gezorgd als het al verzonden was.