View Single Post
  #12  
Old 28-06-2006, 13:56
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default

Een 2G is inderdaad een hydrostoter,.

En die kop + nokkenas zijn 'sleeptuimelaar'.

Opzich zou de kop wel passen (als je het krukastandwiel ook wisseld), maar de kop op de foto heeft verbrandingsruimte in de kop, en een 2G heeft dat niet: daar zit ze juist in de zuiger. De compressie zal drastisch dalen: Leuk voor een turbo project, maar dat is denk ik niet wat je zoekt.

BTW:
De nokkenas past zowieso niet in een hydrokop, maar 'for future reference':
Een 280 graden nokkenas is zowieso wat veel van het goede voor een hydro-kop. 268 graden is nog wel te doen, maar daar boven zal de de stoters moeten aanpassen/vervangen.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009


Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote