View Single Post
Old 27-06-2006, 22:57
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Owjah, ik wilde 't eigenlijk nog niet verklappen, maar nu 't onderhoud is geweest, kan ik me even op iets anders concentreren. De plannen voor eerst...

Lichtmetaal: Borbet B, 15", 6j

Ik moet de naven nog iets aanpassen van de velgen en er moeten nog banden om... zou 175/55/15 beetje netjes staan op deze velgen??

Verder wil ik hem eerst voor 40 mm. laten zakken en even kijken hoe 't komt met dat in de kont hangen dan... Als 't goed is komt mijn bra ook spoedig .
Voor m'n uitlaatje zat ik aan een corrado eindstuk te denken. Iemand die nog iets weet??
Audio moet nog 't een en ander aan gebeuren, maar daar heb ik eigenlijk nog niet echt een idee over...
Verder moet mijn trekhaak nog steeds aangepakt, wil hem eigenlijk demontabel maken ofzo...
Nouja hou jullie wel op de hoogte, 't zal voorlopig nog wel even duren mijzelf kennende .

Beter! Dit gaat goed komen met deze jetta ,ook met deze velgenkeuze!
Ik zou er ook 175/55x15 omzetten als ik jou was ,dan is gewoon de perfecte band voor deze velgen!

Ik heb zelf onder de rode jetta een corrado g60 achterdemper ,die past er erg leuk onder ,zonder al te veel ombouw!
(je moet dan wel even een xtra uitlaatsteuntje maken ,maar dat is het werk niet)
Ik zal morgen er wel even een foto van maken voor je!

Hou ons op de hoogte

O ja om m eerst voor te verlagen is een goed idee ,met 40 mm zal ie in verhouding tot achter best mooi staan denk ik !

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote