View Single Post
  #13  
Old 30-03-2004, 20:54
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
Default

Nou, ongeveer alles zat tegen, duurde flink langer dan ik ingeschat had.
Stuurbekrachtigingspomp helemaal vastgerot.
Alle bouten over het algemeen erg vast.
Boutkop van waterpomppoelie stuk gedraaid.
Distributiekap stuk en zo krom als een hoer.
Merkteken op krukaspoelie niet erg duidelijk, maar na behandeling met staalborstel wel zichtbaar.
Ontsteking moest ook nog gesteld worden, omdat de timing van de motor 2 tanden fout stond en dus ook het ontstekingstijdtip toen alles weer goed stond.
Wel net op tijd klaar voor ik weer moest werken, en de wagen liep een stuk beter.

Bougies zaten er trouwens ook los in en waren spierwit (super arm mengsel).
Alleen zat er een raar dopje in het CO stelgaatje waardoor ik het mensgsel niet even wat rijker kon draaien.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote