21-06-2006, 18:38
|
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Golf 2 R32
Hhahaa ho eens....leuk he verzekeringen Heb zelf MBO Bank & Verzekeringen gedaan en daarna 1,5 jaar bij een tussenpersoon gewerkt De auto breng ik niet onder bij Centraal Beheer....wil gewoon geen 1800 pj betalen (kan geen 1800 pj aan premie betalen) Dus toch maar de auto op mijn vaders naam verzekeren tegen 70% korting!
@ Bas, waarom accepteert Unive geen 2e auto tegen 70%?? Kan bij zoveel andere maatschappijen wel! Ik vond het al kinderachtig dat ze mij niet wilde accepteren ondanks dat mijn ouders totaal klant zijn! Maarja genoeg over die verzekeringen... breng de auto we ergens anders onder! Dan is ie verzekerd PUNT
|
super mooie wagen zeg!!! super foto's!!
En nog 1 keer terug naar de verzekeringen. Ik geef toe dat ik niet helemaal helder ben geweest. Krijg je he als je net in het vak zit. 70% op vaders naam mag gewoon niet, jij bent de regelmatige bestuurder en dus kan er bij een ongeval een flink eigen risico in rekening worden gebracht. (vaak niet te achterhalen maar het staat zwart op wit)
Als je mij nog eens m'n best wil laten doen en je je gegevens even per pb mailt, dan kan ik nog eens een belletje doen voor je. En dan in overleg bekijken hoe en wat. (enige nadeel is dat je volgens mij niet in de buurt woont, en Unive werkt met onderlingen, dat zijn verschillende regio's die allemaal voor zich werken)
mocht je nog wat willen weten pb je maar, maar ik denk dat, aangezien je ook dezelfde opleiding hebt gehad je er zelf meer dan genoeg vanaf weet.
En 'meer foto's? heerlijke wagen!