Hey nu de audi op zijn eind raakt ben ik op zoek naar iets nieuws, ik heb t ook helemaal gehad met camperen in een tentje dus een vw busje/camper wordt t.
T1 is te duur dus is van de baan
T2 vind ik super mooi maar omdat deze auto de dagelijkse auto moet vervangen weet ik niet of een t2 hier wel geschikt voor is, (ik heb geen garage meer tot mijn beschikking)
dus ben ik aant denken aan een t3 westfalia een jongen uit mijn omgeving heeft er 1 customwesty hier opt forum, dat is een t3 westfalia g60 op lpg...
en ik zie t wel zitten om camperkenteken/oldtimer kenteken te rijden en op lpg...
hoe zit t nu met die dingen, de ene keer vind ik ze wel mooi de andere keer spuuglelijk, maar dat is smaak, maar hoe rijden die dingen? sommige roesten nogal maar kzie ook puntgave exemplaren, ik heb al veel sites doorgelezen en merk dat de prijzen in duitsland stukken lager liggen dan hier en omdat sommige oldtimer zijn is de bpm te verwaarlozen.
ik kwam deze tegen op ebay.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...AMEWA%3AIT&rd=1
deze bijvoorbeeld:
nog een jaar TUV en oldtimer dus BPM is te verwaarlozen+lpg is mogelijk...
voor 1950 sofort kaufen, ik heb m gemailed waar hij woont om eens te komen kijken, maja als ie TUV heeft zou ie wel niet heel slecht zijn...