View Single Post
Old 19-06-2006, 22:38
wolfswagen wolfswagen is offline
Forum Newbee

Het is een donkergroene 1.3 i fox, uit mei '93, 40kw AAV, met facturen, stempels van onderhoud en heeft dus aantoonbare 84dkm gelopen. Ik heb hem duur betaald (1600 euro), had al besloten dat het een langdurig project zou worden en dat ik er geen afstand van ga doen. Op mn verlanglijst staat nog een Golf 1 diesel (dus met de cabrio 1, achterlichten). Daar wil ik dan een TDI motor in laten bouwen met mechanische turbo en aangepaste 5 bak. Heb al laten berekenen dat dat grapje rond de 6 d euro zou gaan kosten. Dat is dus een wens. M'n motor wilde ik houden (want mn golf 4 tdi heeft mn vrouw gekregen), dus moest ik voor een goedkopere auto gaan. Een g40 durfde ik niet aan, want ik heb nog een compleet huis in te richten na mn scheiding. Zoals ik al zei dus.... een langdurig project en hoop dus dat de polo geen problemen met zich meebrengt. Denk dat ik met de 5000 km per jaar die ik er mee zal rijden aardig wat jaar mee door kan. Motor blijft voor mij het hoofdveroer met rond de 12000km per jaar. De auto is meer om m'n kinderen van school te halen. Het enige probleem is dus dat ik ook graag heb dat het snel loopt. Vandaar dat ik me nu al aan het orienteren ben op het stukje snelheid.... zodra ik de auto heb, start ik de topic... kan nu al zeggen dat deze polo iets heeft wat geen ander heeft..... of het nou mooi is is een tweede.... maar apart is het wel.... foto's volgen.... a.s maandag...
Reply With Quote