View Single Post
Old 15-06-2006, 21:17
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

In de eerst plaats heb ik dit topic gemaakt omdat ik dacht dat die 4 boutjes misschien geborgt waren. Voordat ik de achteras naar zijn grootje help leek mij hier vragen handiger. Heeft ook tot goede antwoorden geleid!

Dit is voor mij inderdaad de eerste keer, ik wil alles zelf niet omdat ik geen geld heb ofzo. Maar omdat het een leerschool is voor mij. Ik doe namelijk de HTS-Autotechniek. En daar krijg je helemaal geen praktijk (naja 10 uur per jaar zonder zwarte vingers te krijgen). Als ik in de toekomst iets moet ontwerpen/doorontwikkelen moet ik wel weten dat een monteur er altijd nog bij kan komen. En niet zoals met de V6 espace de hele motor eruit moet als de distri.riem vervangen moet worden.

En ik zit natuurlijk op het forum om tips te krijgen.

Mijn gereedschap is niet echt geweldig helaas. Dat merk ik wel weer, kracht * arm regel he.

Als dit gedaan is ga ik ook niks meer investeren wat niet nodig is, alleen onderhoud. Verder sparen voor zaken zoals een gereedschap kar, kost nogal wat. Nog tips? 1500 zit je zo aan. Of kan iemand goedkoper iets voor mij regelen?

Brug nieuw uit Shanghai via marktplaats.nl 1400 euro. Mooi ding voor de hobbyist. Maargoed die kan ik nog niet kwijt.

Nou ik ga het samen met een vriend van me nog eens proberen, is een monteur. Dus dat komt wel goed, duurt soms helaas zo lang voordat de auto weer kan rijden...

En waarom zie ik in ETOS alleen bij de trommel het lager staan (kun je zelfs als set samen met trommel bestellen) en bij de schijfvariant helemaal geen lager

Maar iig bedankt voor alle hulp.
Reply With Quote