View Single Post
Old 11-06-2006, 07:56
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Exclamation Laatste Kans, Mensen!!!

@ pedaalemmer:
Volgens mij is dit idd een dunne-bumper-Golf (nòg unieker, dus, blijkt...), aangezien de spatbordrandjes niet breder uitlopen naar het bevestigingspunt van de voor- en achterbumper; zoals origineel bij een G-60 hoort. Bovendien zijn de DIKKE BUMPERS ook niet aan de onderzijde gespoten; wat gelukkig bij zo'n donkere kleur niet opvalt. Ze zijn dus later gemonteerd.
Het zijn wel ,zeker-weten, van die massaal verkochte imi-exemplaren, maar de GTI-lip is wel degelijk ORIGINEEL VW wahahaha! (Ik moest ze op elkaar aanpassen..... ) (gehaald op de sloop, van een Jetta met dikke bumpers)
...en de gaten voor (bijna niet te krijgen ) mistlampen zitten er al in!
Helaas zit er nu ook een gat voor de trekhaak in...

UPDATE, ZONDAG 11 JUNI, 8.44 uur:

DE GTI GAAT IN PRINCIPE WEG VOOR €1100,- morgen, 12 juni.
(vrijdagavond heeft iemand een proefrit gemaakt en hij wil hem, uiteraard , hebben...)
Gaat weg mèt heldere koplampen, heldere achterlichten en embleemloze grille...

DUS OM HET UITERSTE ERUIT TE SLEPEN:
ALS ER IEMAND IS, DIE €1200,- wil betalen, dan moet er ècht snel contact worden opgenomen! (....en betalen is bij afname en niet ná de zomer, helaas voor Erik Edition # One...)
mijn GSM-nummer is : 06-21220234 (speciaal nummer, voor iemand, die niet verder dan tot 4 kan tellen...)

IK HOOR HET WEL (OF NIET MEER.... )
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999