View Single Post
  #8  
Old 08-06-2006, 14:18
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Als er een druk meter inzit is dat eenvoudig, anders op de MFA maar dat is wat ingewikkelder (wil je het echt weten?).

Een gevoelig punt voor roest bij iedere Golf2 zijn de krikpunten voor.

Verder hoef ik je niet uit te leggen dat er over het algemeen met G60's geragt wordt, dus kijk gewoon erg goed uit wat je koopt.

De G-Lader is dus gevoelig, dat weten we allemaal. Het mooiste is als er een historie bij is van revisie o.i.d., en dan liefst bij een gerenomeerd bedrijf.
Verder hebben G60 blokken vaak versleten drijfstanglagers, je hoort het in bepaalde toerentallen 'kloppen' onderin het blok. Hoeft geen grote kostenpost te zijn, mits er niet zo lang mee door gereden is dat de krukastappen ingelopen zijn.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote