06-06-2006, 06:44
|
|
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by || RS ||
Johan! Ben je gek geworden ofzo? Je gaat die bumper toch niet meer wegdoen. Ben je helemaal door de ratten besnuffeld! (<-- hahaha, heerlijke uitdrukking vind ik dat ).
Maarre ... die bumper blijft mooi zitten! Met of zonder Ami-achterbumper, lekker boeiend. Zo enorm verschil is het niet en zo storend is het ook niet als ze verschillend zijn. Maar desondanks zou ik er wel opzoek naar gaan natuurlijk ...
En die kentekenplaat ... komt ie aan de zijkant te zitten? Of recht in het midden?
|
Nu ik de foto's wat meer zie vrees ik ook dat ie blijven moet. Het staat inderdaad wel gaaf. Ik pak vanavond wel een klapstoeltje, ga ik gewoon een half uur voor de auto zitten loeren.
Kentekenplaat komt in het midden, de hele auto is symmetrisch, op het Jetta logo na op de achterkant, dus moet de kentekenplaat in het midden. Maar die komt met een custom beugel onder de bumper. Wil hem namelijk precies in het midden van de bumper hebben. Met de huidige constrictie komt ie vlak met de voorkant van de bumper. Dat vind ik maar niks.
Ik zie jullie op MIVW! En hoogstwaarschijnlijk met deze bumper. Heb gister al gereden zonder plaat aan de voorkant, maar een ritje MIVW zal me vast minder goed afgaan zonder plaat.
|