Quote:
Originally Posted by René
wat bedoel je hier precies mee?
|
k heb bij mijn vorige radio de zooi verbonden met zo'n stekkertjes van de halfords.
de radio begon na een half jaartje flink te kraken en viel op een gegeven moment zelfs uit... bleek dat die connectoren nie zo super vast zaten, dus ik terug naar halfords, kreeg ik van die kerel daar te horen dat dat wel normaal was na die tijd (ZES MAANDEN!!! ZES!!!), en ik heus de eerste niet was met die klacht... als ik een nieuwe wilde was dat prima, als ik er maar voor betaalde
tis dus normaal bij dat spul dat na 6 maanden de connectoren in de stekker beginnen los te laten...jaja
daarom zoek ik nu liever iets wat t langer dan die paar maanden gaat doen, zodat ik t zaakje over een tijdje niet weer kan gaan uitbouwen
begrijp me niet verkeerd, de prijs was dr dan ook wel naar, maar ik wil t gewoon een keer inbouwen, en dan zeker zijn dat t niet weer allemaal dr uit moet
dus wat ik zoek zijn die twee stekkertjes, eentje is voor de stroom, de ander voor de speakers... die laatste is eigenlijk niet zo heel erg hard nodig, als ik die voor de stroomvoorziening maar heb