View Single Post
  #25  
Old 18-05-2006, 10:19
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Quote:
Originally Posted by callaway
ik snap dat de G60 speciaal gebouwd is voor druk. maar de JH heef ook 1:8,5 compressie.

zit het werkelijke verschil dan in de gebruikte zuigers, krukas enz ??

ik ben inmiddels overtuigd dat het een PG moet worden, en twijfel nu even over digifant/K-jet.

het liefst k-jet want dat is de echte old skool maar als het goedkoper/makkelijker is met een digifant, tja soms moet je consessies doen.

ik heb op doppel-wobber heel wat nuttige info gevonden maar waar kan ik evt nog meer info vinden over K-jet en Digifant ??
engels/duits/frans en spaans is geen probleem, neederlants oferigens ookniet


Om te beginnen heeft een PG bijvoorbeeld zuigerkoelers, een JH niet.

Tja, K-jet of Digifant.... Persoonlijk zeg ik K-Jet, puur uit originaliteits oogpunt. Dit is gewoon een super zeldzame set en hoort wat mij betreft dan ook origineel opgebouwd te worden.
Als ultiem vermogen je doel is dan moet je K-jet laten voor wat het is. Ga dan Digifant of nog liever DTA/Megasquirt o.i.d.

Hoe werkt de verrijking bij zo'n Callaway set? Is dat geregeld met een drukgevoelige warmloopregelaar zoals vroeger bij Audi's? Er zijn in het verleden nogal wat auto's op de markt gekomen met turbo K-Jets die je als basis kunt gebruiken. Denk aan Audi, Saab, Volvo.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote