Ik heb mijn tellerbak ook omgebouwd naar ledverlichting. Je kunt op
www.steve010.nl leds kopen, helemaal niet duur. Je kunt er ook kant en klare osramfittingen kopen met daarin al een weerstand en led gesoldeerd. Echt ideaal. Deze passen in de Mk2 Golf.
Hier een website waar alles wat je moet weten voor de ombouw te vinden is: duidelijke foto's en verder wel Duits. Een multimeter is wel handig ter controle!
http://blauetachos.de/doc/vw/golf_2/index.htm
Met de ombouw had ik mijn MFA display ook gesloopt. Gelukkig had ik voor 3 euro een nieuwe via Ebay.de Was de printplaat met display erop. Maar dat komt haast nooit voorbij!
Ik dacht dat je die van een 16v er zo in kunt zetten, maar ben ik niet zeker van. Maar probeer het uit, zoveel werk is het uitbouwen en inbouwen van een tellerbak niet hoor (als je tenminste de kmtellerkabel los kunt krijgen, kreeg ik dus niet goed, omdat de kabelboom er bovenop lag, gevolg kon er niet goed bij met mijn vingers en heb een tijdje staan vloeken bij de auto en dan gewoon weer proberen. Tis een kabel met een witte schuifstekker, met 1 pal die je in moet drukken, zodat je de kabel los kunt schuiven).
Hoe dat met verlichting ombouwen en Digifiz zit weet ik niet, maar kan dus blijkbaar veel werk zijn...