16-05-2006, 20:02
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Nou ik ga de staaltjes zondag halen hoor! Maargoed het hart kun je ook laten verlassen als ik me niet vergis. Dat is met die van Jettaracing (of hoe heet tie ook alweer met die witte Jetta) toch ook gedaan!? (had uhm trouwens een PB gedaan met veel vragen, alleen nog geen antwoord helaas).
Maar jij denkt dus dat met een 195/50 bandje en een verlaging van 60/50 en verder geen aanpassingen aan je schermen en weet ik veel wat je makkelijk naar 9J kunt zonder dat de handel aan gaat lopen?
Ik het nu 215/40 16" 7,5J ET35 (BBS F1 lichtmetaal). En achter wil het maar net. Daar is het randje omgeslagen, dus geen aanpassingen is niet helemaal waar. Vooraan heb ik nog gewoon de onaangepast binnenschermen erin zitten.
Maar de bandendruk dan? Tis wel een KR met nu ongeveer 150 en als ik heel veel geluk heb nog meer pk onder de kap. Kan dat wel veilig?
En centreerringen die zijn er toch wel te krijgen? Anders heb je de draaibank nog, toch!?
Naja wie weet kun jij me verder helpen. En om niet helemaal offtopic te gaan, zoals ik al zei mooie bak en filmpje he!
|