View Single Post
Old 12-05-2006, 22:55
Racelook's Avatar
Racelook Racelook is offline
VW Addict

Zooooooooooooooo, wat een dag was gisteren.

Stond om 8 uur ik al bij de staalboer voor de deur en meer dan 16,5 uur later was ik weer thuis :roll:

De dag:
Ik had een mooie planning voor de dag gemaakt, maar helaas is het door het eerste bezoek gister morgen al meteen in de soep gelopen. Ik stond dus gister morgen bij de staalboer, maar die had helaas toen geen tijd om het staal te zagen (is eenmanszaak, goeie kerel en voor goeie prijsje). Dus ja toen maar lijstje achter gelaten en dan komt dat de volgende keer wel weer.

Toen ben ik maar weer lekker onderdeeltjes gaan zitten schuren, eerst met 320 toen met 800 nat. Pffffffff wa een fok werk, volgende keer wordt het toch echt nat-in-nat.

's Middags nog ffkes info en nieuw spuitpistool wezen halen. Toen was het al weer richting vijfen. Nog ff wat geschuurd en begonnen met klaar zetten van de bak en onderdelen voor het spuiten.

Na het eten weer volle bak spullen klaar zetten, erna het altijd leuke ontvetten (huhum) en toen EINDELIJK een aflak spuiten met mun nieuwe pistoolke. Ff wennen maar wat spuit dit ding een heeeeeeeeeeeel stuk lekkerder (lees:beter) dan dat flutpistooltje van eerst (en veel beter instelbaar.. TOPPERTJUH). Dus eerst zwarte lak aangebracht in diverse lagen, helaas had ik bij de tweede laag per ongeluk de hoeveelheid knop verdraaid, dus helaas zijn er weer lekker druipers ontstaan (op het plaatwerk, wel te verstaan ). Majaa boeiend zijn allemaal dingen waar normaal een mens zun eigen niet eens druk om maakt, maar voor mij moet alles schôn zijn (zelfs wat je niet in 3e keer ziet).

Pistooltje schoonmaken en toen nog een laagje (van het voor 2K-lak overbodige) blanke lak er overheen gedrappeerd.

Toen wederom pistoolke schoon en als unne dolle richting huis (0.40 uur thuis :shock: ). Aja hobby :P

Het blink als unne dolle. Echt sjiek

Versnellingsbak

Wat een glans

Wiebrand

p.s. vanmorgen weer om 8 uur begonnen met schuren tot 11.

1303 racebug is in full resto!! But it will be road-worthy!!
Reply With Quote