View Single Post
Old 12-05-2006, 12:19
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

Default Update: foto van inbouw in kofferbak

Dit is de kist die ik zelf heb gemaakt voor de inbouw!

De hele kist is gemaakt uit 18mm mdf, helemaal op maat gemaakt voor mijn reservewiel uitsparing!
Daarna heb ik de hele kist geisoleerd met Vibraflex ontwikkeld door een Geluidslab, dit is een soort Bitumen maar dan bitumen die niet gaan stinken als het warm is!

De mdf plaat die eroverheen gemaakt is is ook 18mm mdf en ook helemaal op de mm passend en is aan de onderzijde ook helemaal gevoerd met vibraflex!

Hier passen verder alle onderdelen in die nodig zijn voor een werkende air install!

Hier over heen komt binnenkort een plaat mdf van 18mm die alles afdicht, ook deze zal nog geisoleerd worden met hetzelfde materiaal!

Alle onderdelen zoals Krik, sleutels, ehbo kist, brandblusser, band repair kitje passen in het originele vak aan de zijkant van de kofferbak.

Al met al verlies ik dus nauwelijks kofferruimte (alleen die onderste paar cm's)

De bovenplaat wordt netjes bekleed met zwart tapijt. De benodigde lucht is ook al rekening mee gehouden die wordt door een origineel gat achter de achterbumper weggehaald!

Mochten jullie denken dat de compressor te heet wordt... De semi koude lucht die uit de luchtbalgen komt wordt door het afblaasventiel weer netjes over de compressor heen geblazen!

Ben er best wel een beetje trots op! Zo heb ik straks een nauwelijks zichtbare install die nauwelijks hoorbaar is...

PS: nee het rammelt niet, alles is op de mm passend en wordt gedempt door de vibraflex matten, zelfs met de aarde is rekening gehouden met inbouw!
Reply With Quote