View Single Post
Old 10-05-2006, 23:27
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

nouja, k zie t wel
eigenlijk zou ze gister alweer terug op de oprit staan, maar doordat fortis (en bedankt) alles verkeerd gedaan heeft wat verkeerd gedaan kon worden heeft RDW aan de politie en afsleepdienst doorgegeven dat ik niet verzekerd ben...
nu lijkt alles weer goed te zijn gemaakt en iedereen heeft de goeie gegevens gekregen, dus ze moet eigenlijk deze week hier nog op de oprit komen

k zal eerst eens zien wat er allemaal vervangen moet worden, en als er gercht moet worden ... het zij zo!

we maken dr maar t beste van, maar iig gaat de jetta weer de weg op, liever vandaag dan morgen!

als ze hier is zal ik dr nog wel wat betere foto's van maken, en wat beter de schade bekijken

enne roy, de jetta gaat dus naar driebergen door, omdat ik daar 5 van de 7 dagen zit, en daar dus meer dr aan kan werken. of k zou m in heerlen moeten zetten en wat monteurs aardig aankijken maar k denk niet dat dat gaat lukken
tis op t stuk van sittard naar maastricht gebeurd net na MAA, waar dat kleine stukje stalen vangrail staat, tussen al die betonnen muren (dus in feite ook nog geluk bij n ongeluk gehad...)
als je daar goed kijkt zie je net voor dat je de berg op bent nog de sporen op de weg staan
als je de jetta nog wil zien zul je naar valkenburg moeten gaan, want daar staat ze momenteel te wachten op t transport

iig al allemaal bedankt voor de reacties, en vandaag nog met nigel gesproken, t vorige baasje van de jetta, en die was blij te horen dat ze weer in orde ging komen

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote