Misschien hebben jullie t al gelezen in t andere topic: de jetta heeft een vangrail vermoord.
Vorige week op een totaal lege snelweg denkt mijn voorganger dat t tijd wordt om eens effe een stop in te lassen. Dus meneer parkeert effe zijn bolide midden op de snelweg. De ouwe jetta kan niet veel anders dan uitwijken, en na twee geslaagde uitwijkmanoevres wordt t zaakje wel erg onstabiel... De auto trekt weer naar links, de vluchtstrook af en terug de weg op en wil t verkeer weer in. Om erger te voorkomen trek ik de auto weer terug naar rechts, waardoor ze zich vol in de vangrail boort, met dit als resultaat:
en dit was t slachtoffer:
Zelf ben ik gelukkig zonder ook maar n schrammetje uitgestapt, maar mijn jetta'tje is dr helaas niet meer zo goed aan toe.
Komend weekend ga ik dr ophalen uit de opslag, en zet dr op t werk neer, dan staat ze veilig en kan ik er in de weekenden wat aan werken. Dus de Jetta gaat wel weer in orde komen!
Mocht iemand trouwens nog n tip hebben over hoe ik t huisje van de veerpoot weer vast krijg aan t binnenscherm hoor ik dat graag.
Ik hou jullie op de hoogte,
Chris.