Beste Hajee,
Dank voor je reactie. Het deugelijk lassen is me duidelijk en voortaan gaan we hier dus super goed op letten (als het zo gedaan wordt is het in ieder geval oke)
Als ik de rest van je verhaal goed begrijp hebben we mogelijk toch een probleem met die dorpel. Popnagelen mag dus wel, maar alleen als het een kleine schade betreft en als je ponagels gebruikt is het in ieder geval een slechte oplossing omdat het een jaar later afkeur kan zijn. Komt op mij over als een tijdelijk oplapactie dan .. klote zooi (pardon my french).
Begrijp ik het trouwens goed dat nu het hele reperatiestuk als roestschade gezien wordt? Dan is het denk ik zeker weten afkeur, want de hele dorpel is zo en dan lijkt me dan meer dan 2E ...
Kunnen we er nu nog wat mee richting RDW? Het is nu immers nog niet zo lang geleden (nog geen 4 maanden)? Al weet ik niet wat je hiermee bereikt: wellicht wordt de bus dan opeens afgekeurd en kunnen we er niet meer mee rijden? Maar aan de andere kant: misschien kunnen we dan nog iets richting verkoper ondernemen? Of is het handig om volgend jaar door dezelfde instantie de bus te laten keuren?
Kun je hier nog een advies in geven of wordt ik dan te hebberig
Dank zover in ieder geval!
Froukje
P.S. Toch wel erg balen, want hoe kunnen je dit allemaal als niet expert weten? Je denkt er toch niet aan bij de RDW aan te kloppen wanneer een bus is goedgekeurd