27-04-2006, 10:08
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Heey martin,
heel erg klote om te horen hoe het is gegaan met je bus. ik zal je zeggen, ik ben er ook in getrapt. ik had een paar maanden geleden een bus op marktplaats gezien, poolse bus, opknapper. met mijn vader gaan kijken en uiteindelijk de bus gekocht. (bij Jerry)
samen met iemand van VWclassics ernaar gekeken en mijn droom viel al snel in duigen. de bus was hartstikke rot, enorm veel plamuur. bijna niks meer origineel. achteraf gezien had ik er een geluk bij. de chassisnummers kwamen niet overeen met die op de kentekenpapieren. hierdoor heb ik hem aan Jerry terug kunnen verkopen. GELUKKIG!
maar na wat pech mag je ook wel eens geluk hebben en dat heb ik gehad!
dankzij Marco bij een ex rode kruis T2b uit '79 uitgekomen. deze bus is nog in een goede staat. meteen gekocht en nu hard aan het opknappen. dus mijn verhaal is gelukkig goed afgelopen.
jammer dat er toch nog mensen zijn die op die manier aan hun geld weten te komen. en jammer dat er altijd weer mensen zullen zijn die er zo intrappen. ik ben er ook ingetrapt maar heb enorm veel geluk gehad en er een hele hoop van geleerd.
Groetjes Bram
|