Jazeker! hier mijn reaktie op het verwijderen van het topic:
Hoi, ik weet niet of ik bij jou moet zijn maar jij ben ook een mod op het forum.
Ik had een nieuw topic geplaatst over een groepsaankoop van verlagingsetjes bij Mark (Antera) met een link voor meer info naar het vwscene forum omdat je hier een "groter" publiek kan bereiken. Nu is dat topic verwijderd zonder mij op de hoogte ervan te stellen of een reden op te geven, er is toch niets fouts aan een groepsaankoop??
Ik zie je antwoord graag tegemoed.
Groetjes, Carlos
>
Carlos,
Het is blijkbaar door een medemod gewist omdat er namen van producten en afgever (leverancier) genoemd werden. En dit staat in de reglementen als niet toegestaan.
En ook de link naar vwscene lijkt mij geen goed idee omdat vwscene nogal wat rommel heeft geschopt op het vwforum...
Excuus.
>
Verder heb ik nog gereageerd dat er ook door andere bedrijven regelmatig aanbiedingen gedaan worden en heb daar ook wel antwoord op gekregen maar ik denk niet dat het verstandig is om dit openbaar op het forum neer te zetten.
Het komt er dus op neer dat we het dan via de mail etc. moeten regelen.
Oja laat het aub door dit niet zo'n liede/haat verhouding worden tussen de beide forums