View Single Post
Old 23-04-2006, 11:53
Fred Fred is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Lieuwe
Heb nog wat problemen met mijn KR motor (@Golf1). Ik hoop dat iemand eerder een soortgelijk probleem heeft gehad en de oplossing weet. Het probleem is: als ik een beetje stevig gas geef of volgas dan smoort de motor of houd ie echt in. Lijkt er ook wel veel op dat ie maar op 2 cilinders loopt, omdat de motor ook flink zit te schudden. Lijkt mij dat het een probleem is met de brandstoftoevoer. Paar weken geleden heeft de motor ook al gelopen en toen had ik het probleem nog niet. Heb er nog wel een brandstoffilter tussen gezet.. zou het kunnen dat deze teveel weerstand geeft ? Staat wel op het filter dat het voor carburateurs is, maar de mensen @ automaterialenzaak zeiden dat het ook wel op injectiemotor kan. Heb de distributie er ook nog op en af gehad, maar die timing staat wel goed (weet niet of verkeerde timing ook zulke problemen kan veroorzaken ?) Denk dus zelf meer aan dat filterverhaal dat die teveel weerstand heeft, omdat ik nu met dat filter in 1 keer het probleem heb. Heb nog wel de inlaat eraf gehaald en alle injectoren sproeien wel goed. Alle suggesties zijn welkom .. dan kan ik volgende week weer lekker verder sleutelen

Waarom heb je er een brandstof filter EXTRA bijgezet??? Er zit er een bij je brandstofpomp, die is voldoende...

Het zou dus best kunnen dat je door het bijplaatsen een en ander verstoord...bijvoobeeld het evenwicht over de brandstofverdeler.....waardoor alles trager gaat reageren....

Filter er tussen uit dus...en kijken wat ie dan doet
Reply With Quote