20-04-2006, 23:22
|
|
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Golf 2 R32
Mijn auto is 2 weken geleden getaxeerd door Panders en heb vandaag het rapport ontvangen.....beetje teleurstellend! Tijdens de taxatie vond ik het al zo raar dat ik niks uit hoefde te leggen en dat meneer niks vroeg. Hij vroeg alleen of het R32 blok benzine of diesel was... Nu staat er in het rapport dat het een motorblok is met carbrateur. Bij wielen staat staal (tijdens de taxatie en nu zitten er toch echt 16inch 3 delige BBS wielen onder) en het ergste is nog dat meneer de auto getaxeerd heeft op 13.800 euro. Er zit toch wel heel wat meer in de auto. Had zelf een bedrag tussen de 15.000 en 20.000 verwacht...dus ja...Mijn ervaring is dat ze bij Panders niet precies weten waar ze het over hebben.
Weet iemand een taxateur die iets meer gericht is op Volkswagens? Walter de Munnik?
|
Al steek je er een ton aan euro's in aan onderdelen.... hij zal het niet waard worden. Als je een aanrijding krijgt word je auto ook getaxeerd, ook dan zullen ze niet tussen de 15 รก 20.000 euro komen voor een ouwe golf 2. Het is en blijft een blokhut op wielen uit de jaren 80/90.
Verder is het natuurlijk slecht dat hij niets vraagt, geen rekeningen wil inzien enz enz...
|