View Single Post
Old 19-04-2006, 17:00
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

Rustig jongens,
wat Oskar al zei,het was een lowbudget project en de velgen lagen al in de schuur.
Ik wilde niet meteen de volle mep in de kever stoppen ,ik had immers nog nooit in een kever gereden dus het kon maar zo dat hij weer verkocht zou worden als hij klaar was.
Maar tot nu toe bevalt hij me reuze goed en zal ik er meer tijd en geld in gaan steken.
Ik ga overigens ook weer aan een nieuwe golf beginnen komende winter dus het zal denk ik bij Fuchsen blijven en een sneller motortje.

Even over het voordeel dat ik heb als autospuiter,tuurlijk is dat handig maar verf en een spuitcabine komt niet uit de lucht vallen en kost mij ook geld ,mischien niet zoveel als jullie normaal betalen ,tevens kost het ook een hoop tijd ,ik moest immers elke avond 30 minuten rijden om aan de kever te kunnen werken en dat 4 avonden in de week 5 maanden lang ,dat kost ook wel een beetje.
De meeste mensen doen er gewoon langzaam over of maken het half af ,volgens mij moet het iedereen lukken als je er maar tijd en een beetje geld in stopt.
Zoals bekend is was mijn budget 2000 euro,door veel onderdelen vanaf internet te kopen of uit amerika bespaar je een hoop geld,heel veel geld geloof mij.
En ik denk niet dat het geld in het spuitwerk gaat zitten,als je zelf een hoop kan bespaar je zomaar 50% op je kosten.

Als iemand nog een setje fuchsen weet........................
Reply With Quote