View Single Post
Old 18-04-2006, 06:38
Cabby 82 TDi's Avatar
Cabby 82 TDi Cabby 82 TDi is offline
VW Addict

Send a message via MSN to Cabby 82 TDi

Iemand bij onze club reed 89 km/h te hard op een 80km weg.

Dit waren zijn ondervindingen :

Quote:
1 de ovj ( offecier van justitie ) kijk 5 jaar terug in het systeem naar eventuele begane ovetredingen boven de 30 km te hard ( voor de zo genaamde resedive )

2 vervolgens bepaalt hij nagelang je histrorie binnen 10 dagen of je je papiertje weer op mag halen ( bellen hept ! )

3 wanneer je hem mag ophalen dan in het district waar de ovetreding is begaan

$ wanneer je resedive bent begint hij met 4 maanden ontzegging nu kan het zijn dat je pas na die 4 maanden voor moet komen je kan dan bij aankomst van die brief een verzoek to versnelde terruggaaf indien in afwachting op de zitting.

4 Na oordeel van de rechter zal de tijd van reeds ingevorderde papiertje in mindering op de straf worden gebracht vaak is dat straf 4 maand onvoorwaardelijk en de hoogte van de boete voor de eerste x is afhankelijk wat de uitdraai van vorige keren en de bui van de ovj .

Ik raad aan om GEEN advocaat in handen te nemen , ( over het algemeen ( afhankelijk van je eigen bespraaktheid) is de rechtbank gevoeliger voor je eigen pleidooi 0 Tevens is de rekensom heel een voudig een advocaat vraag gemiddeld €300,- per uur met vaak een voorschot van € 1000,- 1 uur voorberreiding 1 uur reistijd van en naar rechtbank 1 uur behandeling van de zaak dat is minimaal 900,- euro in tegenstelling tot de boete die ( in mijn geval voor de eerste x € 540,- was.incl 4 maanden ontzegging en 1jaar voorwaardelijk.

De 2e x dat je zoiets gebeurt is het meenes de ovj gaat je behandelen als of je oude vrouwtje dood hebt gereden ob het zebrapad ook hieer zelf het pleidooi voeren (indien mogelijk) en op comando tranen produceren helpt Afhankelijk van je pleidooi zal de ovj een eis van 1 jaar onvoorwaardelijke ontzegging eissen met 2 jaar voorwaardelijk.

In mijn geval om dat de 2e keer een ( reden had ) kwam ik er af met 4 maand onvoorwaardelijk en een verlenging van de proeftijd met 1 jaar ( dus nu 2 jaar totaal ) af met een boete van € 740,00.

Dus heren kom naar het oosten ( A31 ) en leef je daar uit zonder gevaar en blijf zo veel mogelijk weg van de nederlandse wegen maar ook daar moet je op passen voor die politzei want die mogen ook uw nederlands papiertje vorderen.
Reply With Quote