View Single Post
Old 17-04-2006, 19:28
Datreja Datreja is offline
Forum Newbee

ff de searchfunctie gebruiken...zijn al talloze topics over geweest

Sorry maar kon nix vinden, had het nog gezocht
==============

Zolang het alléén op je vuldop zit kan het geen kwaad, dat is vrij normaal bij auto's die weinig kilometers maken. Elke olie trekt water aan, en vormt emulsie, en dat verzamelt zich meestal op het koudste punt van de motor, in dit geval de vuldop dus..

Zolang je geen koelvloeistof (in ernstige mate) verliest en je olie er redelijk goed uit blijft zien is het niks om je zorgen om te maken.

Gewoon een stuk blazen op de snelweg, zodat de olie goed warm word lost het probleem meestal op, omdat dan het water weer verdampt

Ik zal het eens proberen vanavond. Eens kijken of het wat uitmaakt. Ik maak idd vaak korte ritten dus misschien dat het daar aan ligt. Bedankt voor het advies

==============
Is de koppaking niet lek ik heb een keer een zelfde geintje gehad en toen was dat het geval!

Zou best kunnen maar zoals ik al zei zo heel veel weet ik niet van auto's. Heb vroeger veel aan scooter geknutselt en ik neem aan dat een pakking een pakking is. Mijn golf 1.6 heeft namelijk VEEL dingen die verbeterd moeten worden. Ik ben over een weekje klaar met de interieur/deurpanelen. daarna zou ik graag willen beginnen met de motor. Maar voordat ik er teveel geld in ga steken zou ik graag willen weten of jullie het wel de moeite waard vinden? Wil dus geen geld steken in iets wat niet meer te redden valt met "matige" kennis van de motor.

Hier foto's:

Golf 2 1.6 1986

De auto heeft voor zover ik weet een keer tegen een paaltje gereden maar nu weet ik niet hoeveel schade er is ontstaan. Hier wat foto's gemaakt.

En hier heeft de vorige eigenaar wel heel goedkope oplossingen gezocht voor het probleem. Is dit iets wat echt slecht zou zijn?

Ik ben dus van plan om hem motorisch in orde te makken. paar bbs'sjes eronder en g60 bumpers met remus uitlaatje. en natuurlijk niet te vergeten een nieuw jasje verf

Nou nogmaals bedankt voor de snelle reacties. Nog geen 10 minuten later stonden er al 3 reply's. Gewoon super!!!!
Reply With Quote