View Single Post
Old 14-04-2006, 07:27
sjef sjef is offline
VW Enthousiast

Het kan ook altijd nog wel waar zijn natuurlijk. De echte schuurvondsten bestaan nog steeds. Vorig jaar heb ik het zelf nog onder vonden, Je krijgt een mailtje met de vraag of je intresse hebt in een T2 uit 79 die vanaf 86 binnen staat met een kapotte motor. Tuurlijk dacht ik ja hoor zal best. Koop via de telefoon rond gemaakt op basis van een sloop prijs en dan ga je hem ophalen en dan blijkt het hele verhaal dus echt waar te zijn. De T2 was inderdaad in 86 naar binnen gegaan. Dit was te checken aan de toen nog gebruikte apk stickers. Zo weet ik ook nog een oud baasje die vroeger een aannemers bedrijfje had en nog altijd zijn bedrijfs auto bewaard heeft maar er nog steeds niet echt vanaf wilt. Er staat daar dus een spijl en T2 pick-up al jaren droog in een loods en het baasje is al erg op leeftijd dus .....
Zelf hebben we hier op het pad een hel;e grote stalling die bomvol staat en waar mensen soms jaren geleden een auto hebben gezet en vervolgens ook nooit meer komen. Het geld word gewoon via overschrijving betaald of voor lange tijd vooraf. Als zo iemand overlijdt dan moet je vaak maar zien wat te doen met zo'n auto. Het hele verhaal van hierboven is dus nog geen eens zo'n vreemd verhaal het komt zeker vaker voor. Dat auto's maar ergens staan omdat de eigenaar niet meer leeft of nooit meer betaald.

Sjef
Reply With Quote