View Single Post
Old 05-04-2006, 14:47
KillerAce KillerAce is offline
Forum Newbee

Default Even voorstellen en vragen MKII 1.6 cl (opgelost)

Dag beste mensen,

Ik ben sinds kort eigenaar van een mooie MKII Golf CL 1.6 Madison (knalgroen)1990 PN. Nog maar 104K Km op de teller en in excellente conditie.
Leuk bakkie, rijdt lekker vlot en is stabiel.

Ik had even wat vragen (gezocht al).
Mijn net aangeschafte Golf verbruikte enorm veel (1 op 8). Na meting bleek dat de CO op 4,5% stond. Garage heeft deze teruggebracht tot 2%.
Is dit een correct percentage ?
Mocht de auto teveel blijven verbruiken, in welke richting moet ik het probleem zoeken ?

Na inspectie bleek dat de vorige eigenaar de boxen inclusief bedrading eruit heeft getrokken. Ik heb een ander hoedenplankje op de kop getikt met een paar Pioneers erop. Deze wil ik gaan aansluiten, samen met een Medion MP3 autoradio (had ik nog). Wat is de makkelijkste of beste manier om de kabels naar achter te trekken ? Ik ga het gewoon met kroonsteentjes doen achter het dash, want er zit geen ISO stekker in.
Wat is de kleur van de plus en min en de constante 12v+ ?

Ik ben een echte techniek-noob, maar wil toch wel graag iets gaan leren van deze auto (heb al manuals gevonden). Het kan nooit kwaad om je horizon te verbreden.

In de grille heb ik een setje verstralers zitten. Ik moet daarvan de lampen vervangen. De linkerkant gaat wel, echter de rechterkant zit voor de radiateur, moet ik dan soms de grille eraf draaien ?

Grtz van een VW beginner.
Reply With Quote