View Single Post
Old 03-04-2006, 19:26
Fred Fred is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Mercurio
Nee ik gebruik geen spoorverbreders...zou best kunnen dat ze idd een foutje hebben gemaakt met persen. Maar het heeft volgens die gasten van de garage geen zin om er een nieuwe wiellager in te persen, want dan sta ik er na twee weken weer zeggen ze.

Dus ze stonden een soort van met de mond vol tanden, omdat ze het niet meer wisten, ze hebben al een keer vergeten de centrale moer goed aan te draaien. Dus zal ze morgen wel ff bellen.

Het is natuurlijk pure onzin dat ze zeggen dat het plaatsen van een nieuw lager geen zin heeft.....dat betekend dat ze of niet weten wat ze aan het doen zijn, of ze hebben je vorige keer belazerd..

De reden dat lagers zo vlak na vervanging stuk gaan is vaak ondeskundige montage....er op slaan ipv persen bijvoorbeeld.

Ik weet niet wat voor een garage het is, maar zelfs op dat soort reparaties zit bij een bonafide garage netjes garantie op...als er natuurlijk door jou niks vreemd mee is gedaan enz enz

En.....als jij al aangeeft dat ze al een keer eerdee de centrale moer vergeten zijn aan te draaien, geeft al aan dat ze niet echt *betrouwbaar* zijn....die moer zorgt namelijk OOK voor een zekere voorspanning op het lager, te losjes aandraaien kan al zorgen voor ellende.
Reply With Quote